Ders Tarihi | Saati |
---|---|
04-08 Kasım | 4 |
Ünite |
---|
Konu |
Senaryo Oluşturma |
Kazanım |
Müzik, resim, video referansları araştırarak taslak yaptırır. |
Aciklama |
Öğretim Teknikleri |
Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama |
Araç-Gereç |
Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, ağ cihazları, ders kitabı, ağ yazılımları |
Ölçme |
Etkinlik |
Atatürk Haftası |
Ders Tarihi | Saati |
---|---|
28 Ekim-01 Kasım | 4 |
Ünite |
---|
Konu |
Senaryo Oluşturma |
Kazanım |
Hali hazırda oynan oyun türleri hakkında araştırmalar yaparak kendi oyun senaryosu için bir plan taslağı hazırlar. |
Aciklama |
Öğretim Teknikleri |
Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama |
Araç-Gereç |
Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, ağ cihazları, ders kitabı, ağ yazılımları |
Ölçme |
Etkinlik |
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı |
Ders Tarihi | Saati |
---|---|
21-25 Ekim | 4 |
Ünite |
---|
Konu |
Kullanıcı Etkileşim İşlemleri |
Kazanım |
Kullanıcı etkileşim işlemlerini yapar. |
Aciklama |
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı |
Öğretim Teknikleri |
Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama |
Araç-Gereç |
Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, ağ cihazları, ders kitabı, ağ yazılımları |
Ölçme |
Etkinlik |
Ders Tarihi | Saati |
---|---|
14-18 Ekim | 4 |
Ünite |
---|
Konu |
Kullanıcı Etkileşim İşlemleri |
Kazanım |
Kullanıcı etkileşim işlemlerini yapar. |
Aciklama |
Öğretim Teknikleri |
Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama |
Araç-Gereç |
Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, ağ cihazları, ders kitabı, ağ yazılımları |
Ölçme |
Etkinlik |
Ders Tarihi | Saati |
---|---|
07-11 Ekim | 4 |
Ünite |
---|
Konu |
Kullanıcı Etkileşim İşlemleri |
Kazanım |
Kullanıcı etkileşim işlemlerini yapar. |
Aciklama |
Öğretim Teknikleri |
Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama |
Araç-Gereç |
Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, ağ cihazları, ders kitabı, ağ yazılımları |
Ölçme |
Etkinlik |
Ders Tarihi | Saati |
---|---|
30 Eylül-04 Ekim | 4 |
Ünite |
---|
Konu |
· Oyun Uygulamasında Temel Kodlama |
Kazanım |
Oyun uygulamasında temel kodlama yapar. |
Aciklama |
Öğretim Teknikleri |
Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama |
Araç-Gereç |
Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, ağ cihazları, ders kitabı, ağ yazılımları |
Ölçme |
Etkinlik |
Hayvanları Koruma Günü (4 Ekim) |
Ders Tarihi | Saati |
---|---|
23-27 Eylül | 4 |
Ünite |
---|
Konu |
· Oyun Uygulamasında Temel Kodlama |
Kazanım |
Oyun uygulamasında temel kodlama yapar. |
Aciklama |
Öğretim Teknikleri |
Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama |
Araç-Gereç |
Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, ağ cihazları, ders kitabı, ağ yazılımları |
Ölçme |
Etkinlik |
Bu alana reklam verebilirsiniz.