Oyun Programlama-12
Ders Tarihi Saati
09-13 Aralık 4
Ünite
Konu
  1. Materyaller ile Çalışma 3.1. Renk ve dokular
Öğrenme Çıktısı

Yeni bir materyal oluşturur.

Aciklama
Öğretim Teknikleri

Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama

Araç-Gereç

Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, oyun motoru, kod editörü, ders kitabı.

Ölçme
Etkinlik
Ders Tarihi Saati
02-06 Aralık 4
Ünite
Konu

2.3. Tiles and tilemap

Öğrenme Çıktısı

Resim düzenleme işlemlerini yapar.

Aciklama
Öğretim Teknikleri

Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama

Araç-Gereç

Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, oyun motoru, kod editörü, ders kitabı.

Ölçme
Etkinlik

Dünya Engelliler Günü (3 Aralık)

Ders Tarihi Saati
25-29 Kasım 4
Ünite
Konu
  1. Resim Düzenleme 2.1. Resim düzenleme programları 2.2. Sprite kavramı
Öğrenme Çıktısı

Resim düzenleme işlemlerini yapar.

Aciklama
Öğretim Teknikleri

Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama

Araç-Gereç

Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, oyun motoru, kod editörü, ders kitabı.

Ölçme
Etkinlik

Öğretmenler Günü (24 Kasım)

Ders Tarihi Saati
18-22 Kasım 4
Ünite
Konu

ÖĞRENME BİRİMİ: Karakter ve Çevre Düzenleme

  1. Senaryo Oluşturma 1.1. Oyun fikirleri bulma 1.2. Fikirleri senaryoya dönüştürme
Öğrenme Çıktısı

Senaryo oluşturma adımlarını yapar.

Aciklama
Öğretim Teknikleri

Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama

Araç-Gereç

Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, oyun motoru, kod editörü, ders kitabı.

Ölçme
Etkinlik
Ders Tarihi Saati
11-15 Kasım 4
Ünite
Konu

ARA TATİL (11-15 KASIM)

Öğrenme Çıktısı

ARA TATİL (11-15 KASIM)

Aciklama
Öğretim Teknikleri
Araç-Gereç
Ölçme
Etkinlik
Ders Tarihi Saati
04-08 Kasım 4
Ünite
Konu
  1. Kullanıcı Giriş İşlemleri 6.1. UI Nesneleri ekleme 6.2. Kullanıcı girişi
Öğrenme Çıktısı

Kullanıcı girişi için kodlama yapar.

Aciklama
Öğretim Teknikleri

Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama

Araç-Gereç

Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, oyun motoru, kod editörü, ders kitabı.

Ölçme
Etkinlik

Atatürk Haftası

Ders Tarihi Saati
28 Ekim-01 Kasım 4
Ünite
Konu

5.5. OnCollision metodu 5.6. OnTrigger metodu 5.7. Destroy metodu

1.Dönem 1.Sınav

Öğrenme Çıktısı

Oyuna etkileşim ekler.

Aciklama
Öğretim Teknikleri

Anlatım, gösterip yaptırma, soru cevap, grup çalışması, beyin fırtınası, uygulama

Araç-Gereç

Bilgisayar, akıllı tahta/projeksiyon, oyun motoru, kod editörü, ders kitabı.

Ölçme
Etkinlik

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı

Bu alana reklam verebilirsiniz.